Pierogi ze szpinakiem, twarogiem i suszonymi pomiorami

Kilka dni temu szukałam pomysłu na pierogi inne niż z serem. W trakcie robienia zakupów pomyślałam o szpinaku, kupiłam twaróg i pomidory. Pierogi wyszły tak dobre, że nie zdążyłam zrobić im zdjęcia. Przepis na ciasto dostałam od znajomej. Pierogi są miękkie i rozpływają się w ustach.

Przepis na ciasto:
0,5 kg mąki
0,5 litra maślanki

Przepis na farsz:
450 g mrożonego szpinaku
1 słoik suszonych pomidorów w zalewie
2 kostki twarogu półtłustego
sól, pieprz

Z mąki i maślanki wyrabiamy ciasto na pierogi. Ciasto musi wyjść miękkie i sprężyste.

Szpinak rozmrażamy na patelni, po ostudzeniu mieszamy z rozkruszonym twarogiem i posiekanymi pomidorami. Do masy dodajemy 2 łyżki zalewy z pomidorów i doprawiamy do smaku.

Farszem nadziewamy pierogi i gotujemy je do wypłynięcia.

Smacznego :)

*** odpowiedzi na komentarze:
Anula - ja do mojego samplera wracam co kilka tygodni, nie umiem długo skupić się na jednym hafcie

Komentarze

  1. O takiego przepisu na pierogi jeszcze nie znałam!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo alee smacznie :))) Takiego ciasta ,ani farszu nie robilam. Musze sprobowac :))) Dziekuje za przepis :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu! Pierogi to ja uwielbiam ,Ale tylko ze serem, Nie lubię
    szpinaku ani suszonych pomidorów - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam bardzo serdecznie w ten zimny dzień fantastyczny pomysł Jeśli chodzi o pierogi muszą być naprawdę bardzo apetyczne Lubię szpinak i suszone pomidory z chęcią przetestuje ten przepis pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę przyjemnego weekendu


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierogi zrobiłam - pyszne!
    Wykorzystałam przepis na farsz, a na ciasto już swój, sprawdzony.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na farsz, muszę wypróbować., pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)