Pracownia moich marzeń

Chyba nie ma rękodzielniczki, która nie marzy o swojej pracowni.
Przez jakiś czas miałam w pokoju stolik przy którym tworzyłam. Rok temu, gdy dowiedziałam się, że w moim życiu pojawi się maleńki człowieczek musiałam wszystko pozmieniać. Stolik schowałam na strych a wszystkie materiały pochowałam do kartoników lub znalazłam dla nich miejsce na półce.
Obrazki wyszywam najczęściej siedząc w łóżku lub na ławce w ogródku (jeżeli pogoda na to pozwala).
Marzy mi się miejsce, w którym będę mogła spokojnie tworzyć. Chciałabym mieć miejsce na maszynę, dużo półek, szafek oraz stół i wygodny fotel na którym będę wyszywać.
Na razie zbieram inspiracje. Kiedyś je wykorzystam :)




Komentarze

  1. Życzę Ci by marzenia się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie tylko Twoje marzenie Kasiu, chyba każda z nas pragnęłaby takiego swojego kącika, ja bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielam Twoje tęsknoty w tym temacie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami mi też przydałby się taki kąt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełnienia marzeń, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj mieć taki własny kącik... marzenie. Mam nadzieję że Twoje kiedyś się spełni, czego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj wspaniale by było mieć taką pracownię :-) Życzę powodzenia w realizacji marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci tego wszystkiego z całego serducha! Wierzę, że w końcu doczekasz się takiej pracowni... zasługujesz na to :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje , że będziesz ją miała . Przecież jak bardzo chcemy to marzenia się spełniają. Ja też nie mam kącika . Mało szyję , nie lubię tylko z tego względu że zaraz robi mi się bałagan w domu. Mi się marzy miejsce na maszynę , żebym nie musiała ciągle jej wkładać do torby. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Popieram poprzednie komentarze,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa :) trzymam kciuki żebyś kiedys taka miala :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym miała chociaż tyle miejsca co na drugiewj fotce, to bym była prawie szczęśliwym człowiekiem. Tak więc gorąco życzę takiej pracowni Tobie i wszytskim potrzebującym.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Po przeprowadzce udało mi się dorobić się własnej pracowni :) Nie jest duża, ma około 2x2m ale jestem niej szczęśliwa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez zycze spełnienia tych marzeń bo taki kącik to na pewno cos fajnego;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się, też marzę o takim miejscu. Ja trzymam wszystko w swoim pokoju - w prawie każdej szafce można znaleźć jakieś materiały, przydasie i narzędzia. Mam wszystko pod ręką, ale z drugiej strony, przed snem miewam zimno w sypialni, gdy trzeba wywietrzyć zapach kleju czy farb... ;) Pozdrawiam serdecznzie!

    OdpowiedzUsuń
  16. PS. Ale najlepszy z tych wszystkich inspiracji jest ten wielki kosz :D Mój zawsze się w mik zapełnia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)