Podaj dalej

Jakiś czas temu zapisałam się na podaj dalej u Karoliny. Kilka dni temu dotarła do mnie przesyłka od niej.

W środku były kanwy, nożyczki, muliny, igielnik, wstążki, oraz słodkości.
Pierwsze dwie osoby, które się zgłoszą pod tym postem dostaną ode mnie upominek w ciągu roku i mają obowiązek ogłosić zabawę u siebie na blogu.
Proszę o podawanie polskich adresów (ze względów finansowych nie wysyłam paczek za granicę).
***odpowiedzi na komentarze:
MarzenkaMarzenka - Misie to takie łasuchy, że na babeczki na pewno też się skuszą ;)
raeszka - mam nadzieję, że w końcu będzie ładniejsza pogoda. Ostatnio ciągle tylko wieje i pada. Z maluszkiem polujemy na chwile bez deszczu ;)

Pozdrawiam i bardzo dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)