Pan sowa i mała sówka - recenzja

Na początku grudnia dostałam od Kokardki zestaw do przetestowania.
Zestaw zawierał posortowaną mulinę, przyciętą kanwę, igłę, wzór oraz ramkę.


Dołączony schemat jest bardzo czytelny. Szybko zabrałam się do wyszywania.
Dołączona do zestawu igła była według mnie za gruba i wymieniłam ją na dużo cieńszą. Sówki powstały w kilka wieczorów. Organizer z muliną ułatwił mi pracę. Nici były odpowiedniej długości. Nie były zbyt krótkie ani za długie. Wzór jest bardzo prosty i nie sprawia żadnych problemów. Na schemacie jest instrukcja jak wyszywać krzyżyki. Brakuje jednak instrukcji wyszycia półkrzyżyka (dla osób początkujących może to być utrudnienie) oraz numerów kolorów muliny.

Po wyszyciu obrazek tak wyglądał:


Po oprawieniu sówki tak się prezentują:

W dołączonej ramce brakuje mi szybki, żeby obrazek się nie zakurzył.

Sówki bardzo przyjemnie się wyszywało.
Dziękuję Kokardce za możliwość przetestowania zestawu.
Jeśli ktoś ma ochotę wyszyć sówki to można zamówić je pod tym linkiem: klik.

Komentarze

  1. Bardzo fajny wzorek i slicznie sie prezentuje w tej ramce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie wdzięczne są te sówki:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za sówkami, ale hafcik prezentuje się całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatyczny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw. Gotowy w ramce wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi sie podobają te wzorki od kokardki. Są proste przez co mozna je kopiowac wiele razy róznie dobierając kolorki. Jedynie co mi przeszkadza to brak szybki w ramce.

    Czy mogłabym poprosić o schemat mejlem?

    OdpowiedzUsuń
  7. wyszyłam kiedyś takie sówki ale z gazety no i mam w planach kolejne bo bardzo fajnie się je wyszywało :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)