czuć wiosnę

Wiosna już nieśmiało do nas zagląda. Ptaszki śpiewają, słoneczko świeci. Szkoda, że wiatr jest bardzo zimny i psuje cały urok. Z niecierpliwością czekam na ciepłe dni.
 Jakiś czas temu zapisałam się na zabawę podaj dalej u Silvanis. W piątek dotarła do mnie przesyłka od niej. Zdjęcia pokażę w najbliższym czasie (są zrobione i czekają na zgranie). Zapraszam do zabawy :)
ZASADY:
1. Dwie osoby które jako pierwsze zapiszą się pod tym postem otrzymają ode mnie małą paczuszkę z prezencikiem
2. Osoby muszą być obserwatorem tego bloga.
3. Osoby te do tygodnia muszą wysłać swój adres domowy na mój e-mail marrika91@gmail.com
4. Osoby te muszą ogłosić taką zabawę u siebie na blogu po otrzymaniu ode mnie prezentu.

Komentarze

  1. a ja sie zapisuje i jutro ogłosze zabawe u siebie na blogu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)